Optimo – bu do‘konlar va restoranlarga bog‘liq turli bizneslar uchun savdoni boshqarish dasturi bo‘lib, u biznes yoki do‘konni avtomatlashtirishga yordam beradi.
1. Barcha tovarlarni hisobga olish va boshqarish
Kichik va o‘rta tadbirkorlik subyektlari uchun eng katta qiyinchiliklardan biri bu inventarizatsiya jarayonini hisobga olish, uni boshqarish va nazorat qilish. Ushbu dastur ortiqcha inson va moliyaviy resursni isrof qilmaslikka yordam beradi. Uning asosiy afzalligi – tovarlarni hisobga olish, boshqarish va nazorat qilish. Bir martalik dasturga tovarlarni kiritganingizdan so‘ng siz istalgan vaqtda nafaqat javonlardagi, balki ombordagi zaxira tovarlar haqida ham aktual ma’lumotlarni olasiz.
2. Daromad nazorati
Dastur bilan istalgan vaqtda daromadni kuzatishingiz mumkin – savdolar, xaridlar, rentabellik, shuningdek, korxonangizning eng ko‘p sotiladigan mahsulotini, sotuvlar bo‘yicha kun yoki oyning eng faol yoki passiv vaqtini osongina aniqlashingiz mumkin.
3. Masofaviy boshqaruv
Dastur sizga biznesingizdan uzoqda bo‘lsangiz ham boshqarish imkonini beradi. Bundan tashqari, kerakli ma’lumotlar hech qachon yo‘qolmaydi, chunki u xotiraga yuklanadi va kompyuteringiz turli fayllar bilan ortiqcha yuklamaga qolmaydi.
4. Bittada bir nechta funksiya
U kassirga to‘lovlarni tezkorlik bilan qayta ishlash, inventarni dasturiy tekshirish, navbatlarni kuzatish, yetkazib beruvchilarning buyurtmalarini tasdiqlash, skaner shtrix-kodni o‘qiy olmasa ham, mahsulotlarni fotosurat yoki hisob-kitoblar bilan skanerlashga yordam beradigan qulay kassa apparati bilan jihozlangan.
5. Tezlik
Qo‘lda inventarizatsiya qilish bir necha kun davom etishi mumkin bo‘lgan bir paytda, siz 2-3 soat ichida tovarlarni to‘liq inventarizatsiya qilish imkoniyatiga egasiz. Bularning barchasi tovarlarni tezkor skanerlash sabablidir.
6. Bir vaqtning o‘zida bir nechta qurilmani ulash imkoniyati
Tizim bir vaqtning o‘zida bir nechta kompyuterlardan ulanish imkonini beradi, bu ham jarayonni tezlashtirishga yordam beradi. Misol uchun, siz tovarlarni shartli guruhlarga bo‘lishingiz va guruhlarga mas’ul shaxs tayinlab, ishni taqsimlashingiz va jarayonni tezlashtirishingiz mumkin.
7. Ma’lumotlar saqlanishi
Butun inventarizatsiya tarixi tizimda saqlanadi va siz istalgan vaqtda kim nimani skaner qilganini, qaysi kuni qanday ma’lumotlarni olganingizni ko‘rishingiz mumkin. Bu bir necha oy oldingi ma’lumotlarni ko‘rib chiqish va tekshirish kerak bo‘lganda yordam beradi. Tovarlar tarixini ko‘rish funksiyasi butun tarixni tiklashga va moliyaviy javobgar shaxslarga nisbatan yakuniy qaror qabul qilish yoki tovarlar bilan nima sodir bo‘lganligini ko‘rishga yordam beradi.
8. Internetsiz ishlash
Dastur orqali inventarizatsiya internet bilan ham, internetsiz ham amalga oshirilishi mumkin. Omborlar ko‘pincha aloqa yaxshi bo‘lmagan joylarda joylashgan bo‘ladi. Bunday holatlarda inventarizatsiyani oflayn rejimda o‘tkazish juda qulay.
9. Mablag‘ va mijozlarni yo‘qotmaslik
Eskicha inventarizatsiya jarayoni do‘konni yopish va daromadni yo‘qotishga olib keladi. Bu biznesingiz uchun moliyaviy yo‘qotish degani. Ushbu dastur bilan esa bunga hojat yo‘q.
10. Hamyonbop narx
“Optimo” dasturining eng katta afzalliklaridan yana biri uning hamyonbop narxidir. Ikki xil tarif mavjud: oyiga 280 000 yoki 490 000 so‘m evaziga siz yuqoridagi qulayliklarni, biznes faoliyatingizni osongina boshqarish va nazorat qilish imkoniyatini qo‘lga kiritishingiz mumkin.
Optimo.uz saytiga tashrif buyuring va biznesingizni oqilona boshqaring.
Telefon: +998 71 205 12 22
Instagram: @optimo_uz
Telegram: t.me/optimo_uz
Reklama huquqi asosida
Izoh